hissar/dissar.


folk som sticker ut : folk som vågar vara sig själv & ha sin egen stil
 & vågar sticka ut.  tummen upp på det (y).

killar med heta magar : grrr , bara så sexigt ! . :$



sommarlov : just nu längtar jag bara till sommarlovet , då ska jag vara ute hela tiden , man slipper ha en massa kläder på sig & det blir inte mörkt så fort .  jag bara ÄLSKAR SOMMAREN ! .

bloggar : jag gillar att sitta & läsa en massa bloggar .



snö : jag hatar snö ! . så kallt & vått. man kan inte ens gå utanför dörren utan att frysa ihjäl ! ;o

folk som dömmer efter utsendet : det är bara patetiskt helt enkelt....

mornar : jag hatar att gå upp på morgonen , ingen morgonmänniska ! .

repris : jag hatar när det bara är samma jävla avsnitt av en viss serie flera dagar i rad , så jävla drygt ! .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0