Ångra aldrig det som en gång fått dig att le.

tänkte göra ett lite längre inlägg för en gångs skull.
var hos embla idag till runt 5 tiden sen hämta pappa mig.
sen skulle dom till veberöd och lämna bilen på lagninig .
så jag och lillasyster bakade kladdkaka , vi stökade till det ordenkligt ,
men han städa upp innan mamma & pappa han komma hem , tur det (a).
nu sitter jag och pratar med bästa jennifer , hon e riktigt korkad ,
 men ja älskar henne ändå.
Funderar på om jag ska beställa löshår eller inte , riktigt sugen faktiskt ,
för mitt hår är riktig tunt .
mina mobilhögtalare har ju kommit men min mobil är försenad en vecka till ,
tre veckor sen ja beställde den . hatar när grejer han beställer inte kommer i tid  .
Imorgon kommer siri & ida hit så ska vi fota en massa nya bilder .
längtar .

men nu ska ja fortsätta snacka med jennifer . 
 
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0