HELGEN .


lite kort om helgen.

Friday .
först skolan .
sen efter skolan drog jag & siri hem till embla.
typ lyssna musik & såg hitta nemo . (a) .
hihih , bara älskar den filmen .
sen på kvällen kom david & emil .
rätt kul ändå.
& när vi satt där uppe i hennes säng , så hade vi fönstert öppet ,
så hoppar det upp någon utanför fönstret med sån ap mask & säger nått  .
HAHAH , var bara emblas pappa som skulle skrämma oss ,
men jag svär mitt hjärta stanna xd .
dom stack hem vid tolv , sen gick vi & la oss.
 
Saturday .
embla & jag gick upp tidigt , fixade oss.
sen väkte vi siri .
in & åt frukost , sen körde vi siri hem .
& jag & embla åkte in till malmö.
vi skulle träffa hennes farmor & farfar på jägersro .
så fick hon sin födelsedags pressent av dom .
sen åkte vi bussen till trianglen hahah , massa skumma folk på bussen xd .
embla köpte massa kläder & smycken & sånt .
jag köpte tajts & en tröja & lite söta smycken .
lägger upp bild senare.
vi tog tåget hem till skurup .
pappa hämta mig där.
sen skulle jag till josefin med familjen.


sunday.
vaknade upp hos josefin .
hon drog ut för ett tag sen , hon skulle iväg & rida .
så jag sitter hemma hos hemme & väntar på henne .
hon kommer väl snart i think .






Kommentarer
Postat av: batmen(H)

hahahha funkar videona på datorn?:D<33333333333333

2010-04-11 @ 13:00:59
URL: http://emblalenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0