typ som hiss & diss.

f
 Sommaren ! - det är något av det bästa jag vet .  man kan hänga ute hela kvällarna , det blir inte helt mörkt förren vid 11 , & inte kallt iheller .

självförtroende ! - jag älskar folk med självförtroende .

rosa läppar ! - det är faktiskt  väldigt snyggt , & ser fräscht ut .

vältränade killar ! - så jävla snyggt .
h.
vintern ! - det är så kallt , & mörk hela tiden ! . man kan inte gå ut utan att frysa .

sjuk ! -  det är något av det värsta som finns är att vara sjuk .

folk som klagar på andra ! - jag tycker dom kan skaffa sig ett liv & sluta klaga på alla andra .

tajts & korta linnen -  om man ska ha tajts tycker jag man ska ha ett lite längre linne , så man inte visar halva rumpan . lixom jätte snyggt att visa halva rumpan ?.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0