nu är allt bokat & sånt.

dt blir kläppen med får familj & sen en familj till.
& lixom kul att vara själv i min older en vecka ? nej skulle inte tro det.
så min kusin josefin följer med !.
& jag ska lära henne åka skidor ! .
jag är inte precis värdsbäst sjäv (a).
HAHHA , vi kan hoppas på att vi inte bryter några ben iaf .

vi åker den 2 elr 3 kommer inte riktigt ihåg , & sen kmr vi hem en vecka efter !.

& iår blir det nog ingen snowbord för mig !;)
gick inte så bra förra året . HAHHA .




- josefin olsson . 
hon har alltid varigt som min egen stora syster .
hon är ett år en månad två dagar äldre än mig !.
vi har växt upp tillsammans  & gjort allt.
vi har varigt ovänner massa gånger men kmr alltid tbx till varandra !§
jag älskar dig kusin !.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0