junkyard ! (yy) .

Junkyard.se !.  - big love på deras prylar!. 

 - jag vet inte varför men jag älskar skejt grejer ?;o ( fast att jag själv inte skejtar ) .
 märkena , kläderna , stilen , & framför allt alla snygga killar som skejtar ? . 
 - det är gulligt med killar med sin egen stil . som vågar stå för det . sticka ut lite ?
det är något jag gärna gör själv. jag gillar inte att vara som alla andra . det är roligare att sticka ut. 
tästa nya stilar & stå för den man är. 
 
här kommer en bild på lite fina prylar jag själv skulle vilja ha ! . & kmr kanske köpa något av det efter jul.
dc skorna på bilden är redan mina & jag älskar dom . jätte sköna ! det är kill model , men what ever ?. a

Kommentarer
Postat av: steffy

håller helt med dig ! :D

& du är också fin :)

2009-12-21 @ 11:21:39
URL: http://luckycharm.blogg.se/
Postat av: svar inlägg till steffy .

du är fin :D

2009-12-31 @ 01:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0